Studiuj w
Grajewie

Zagłosuj na naszego bibliotekarza

Opublikowano: 28 kwietnia 2015 w: ogólne

Zrzut ekranu 2015-04-28 o 11.39.40Szanowni Państwo

Z wielką radością pragnę poinformować, iż Pani Katarzyna Wituś – nasza studentka z kierunku Bibliotekoznawstwo i informacja naukowa

Instytutu Studiów Podyplomowych WSKPiSM w Warszawie

została Bibliotekarzem Roku 2014 województwa śląskiego,

Aktualnie bierze udział w konkursie ogólnopolskim i ma szansę zostać 

Najlepszym w Polsce Bibliotekarzem Roku

Pani Kasia, na co dzień pracuje w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach. Poprzez swoją pracę pokazuje, że współczesna biblioteka to miejsce ciekawe, do którego warto przychodzić. Łamie stereotypowy wizerunek bibliotekarza. Swoją pracą udowadnia, że wspólne czytanie i rozmowa to najskuteczniejszy sposób budowania więzi z dzieckiem. W 2014 r. zdobyła I miejsce w ogólnopolskim konkursie „Dzieci buszują w bibliotece” zorganizowanym przez Fundację dla Dzieci i Młodzieży im. Komeńskiego w ramach Programu Rozwoju Bibliotek. W jej pracy szczególne miejsce zajmuje edukacja – obecnie jest słuchaczką kierunku bibliotekoznawstwa i informacji naukowej Instytutu Studiów Podyplomowych WSKPiSM w Warszawie – (PKR Czechowice-Dziedzice).

Pani Kasia nie ukrywa, wręcz dobitnie podkreśla, że w osiągnieciu zaszczytnego tytułu Bibliotekarza Roku 2014 na szczeblu wojewódzkim oraz innych sukcesów w pracy zawodowej – bezspornie pomaga jej wiedza zdobyta na Studiach Podyplomowych Naszego Instytutu.

Pomóżmy, zatem naszej Studentce zdobyć ten zaszczytny tytuł Najlepszego Bibliotekarza Polski i zagłosujmy za pośrednictwem Internetu. Głosowanie trwa do 14 maja.

Szczegóły dotyczące głosowania: http://www.sbp.pl/konkurs/zgloszenia?konkurs_id=13232

Płatny staż dla studentów

Opublikowano: 23 marca 2014 w: staże

Chcesz realizować samodzielne projekty i zadania w międzynarodowej firmie?

Współpracować z profesjonalistami i praktykami biznesu?

Poznać specyfikę branży FMCG?

Liczyć na wsparcie i feedback od Opiekuna Stażu?

Być nagradzanym za swoją pracę (konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet socjalny)?

 

Aplikuj na Program Stażowy w Warszawie!

 

Jest to szansa na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie (6 miesięcy), dla najlepszych kandydatów możliwość kontynuacji współpracy z naszą firmą.

 

Z nami mądrze rozegrasz swoją karierę!

 

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 31.03.2014!

 

Wejdź do gry!->www.pracawBAT.pl

 

Pozdrawiamy,

Zespół British American Tobacco Polska Trading Sp.z.o.o

ul. Iłżecka 26

Warszawa, 02-135

tel. 22 575 43 00

WYGRAJMY 100 TYS.ZŁ DLA PIOTRKOWA

Opublikowano: 22 października 2013 w: ogólne

Piotrków Trybunalski bierze udział w turnieju „Moje ulubione miasto w Polsce”, w którym może wygrać wartą 100 tys. złotych kampanię promocyjną na serwisach internetowych Onet.pl i Zumi.pl.

Aby zagłosować na nasze miasto wystarczy wejść na stronę internetową www.turniejmiast.zumi.pl, wpisać w wyszukiwarkę Piotrków Trybunalski i „kliknąć” oddając głos. Nie trzeba się logować, ani podawać swoich danych osobowych. Zmobilizujmy się gdyż do końca głosowania pozostało 16 dni.

Chcesz pomóc miastu i zagłosować – wejdź TUTAJ

Rekrutacja na rok akademicki 2013/2014 już rozpoczęta!

Opublikowano: 27 maja 2013 w: ogólne

Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy rekrutację na studia na nowy rok akademicki 2013/2014. Wszystkich zainteresowanych studiami w naszych uczelniach zapraszamy do Punktu Konsultacyjno Rekrutacyjnego w Piotrkowie Tryb. przy ul. Sienkiewicza 16 (Dom Nauczyciela), od wtorku do piątku w godz. 10 – 16 oraz do kontaktu telefonicznego i mailowego. Dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce „KONTAKT”. Serdecznie zapraszamy.

BON NA INNOWACJE o wartości 15.000 zł bezzwrotna dotacja dla małych firm

Opublikowano: 08 maja 2012 w: ogólne

PROGRAM PARP

BON NA INNOWACJE

 BEZZWROTNA DOTACJA W WYSOKOŚCI 15 000 ZŁ

DLA MAŁYCH FIRM

Jeśli chcą Państwo szybciej, efektywniej i taniej działać na rynku polskim
poprzez wdrożenie najnowocześniejszych rozwiązań  CRM,
Bez Ponoszenia Kosztów Własnych
zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Celem programu Bon na innowacje jest zainicjowanie współpracy przedsiębiorstw ze strefą naukową. Dzięki temu, Państwa przedsiębiorstwo może wykorzystać wiedzę polskich naukowców z  Wyższej Szkoły Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki w Warszawie w celu usprawnienia swojej działalności.

 OSTATECZNY CZAS SKŁADNIA WNIOSKÓW – DO 1 CZERWCA !

(Decyduje kolejność złożenia wniosków)

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą, prosimy o zapoznanie się z załączoną dokumentacją i zapraszamy na spotkanie informacyjne 14 maja br. o godz. 14.00 w Urzędzie Miasta Bełchatowa, przy ul. Kościuszki 1 lub bezpośredni kontakt z nami pod nr tel. 602221759.

Zapraszamy do współpracy!

Program „BON NA INNOWACJE” – informacje szczegółowe

 

Dla tych wszystkich przedsiębiorców, którzy zetknęli się z zagadnieniami wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań w zakresie CRM, poszukują nowych możliwości sprzedaży, dysponują handlowcami, całym działem sprzedaży, logistyką sprzedaży, analizą danych związaną z wszelkimi zagadnieniami sprzedaży w firmie na poziomie lokalnym, międzymiastowym lub międzynarodowym. Wszystkie te działania wymagają odpowiedniej wiedzy i narzędzi, które mogą Państwo pozyskać nieodpłatnie w ramach programu „Bon na innowacje”.

CRM stanowi swoistą filozofię wspierania sprzedaży, poprzez przemodelowanie strategii obsługi klientów. Z jednej strony jest to pewna organizacja działań, realizowana przez odpowiednie stanowiska i jednostki organizacyjne przedsiębiorstwa plus środki techniczne i oprogramowanie. Z drugiej strony jest to pewien sposób budowania strategii marketingowych w oparciu o badania zadowolenia, zaufania i lojalności klientów wobec marek.

W ramach tego projektu dostają Państwa możliwość nieodpłatnego przygotowania się do nowych zadań, na  których realizację w przyszłości konieczne będą dodatkowe inwestycje. To jest okazja, aby w dobie dzisiejszego kryzysu zaoszczędzić co najmniej 15.000 zł.

Aby  uzyskać  dofinansowanie  należy  złożyć  wniosek  w  PARP.  Termin  składania  wniosków upływa  1-go czerwca 2012r – zatem czasu jest niewiele. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udział  w  programie  „Bon  na  innowacje”  mogą  liczyć  na  nieodpłatną  pomoc  ze  strony  naszych specjalistów w prawidłowym przygotowaniu wniosków do PARP i załatwieniu wszystkich spraw formalnych.  Do zadań przedsiębiorcy należy przygotowanie   dokumentów   rejestrowych oraz podpisanie gotowego wniosku i przesłanie go do nas. Tym niewielkim nakładem pracy macie Państwo możliwość pozyskania bezzwrotnych  funduszy w wysokości 15.000 zł na rozwój nowych technologii w firmie.

Jeżeli zainteresowała Państwa możliwość pozyskania „Bonu na innowacje” o wartości 15.000 zł prosimy  o  zapoznanie  się  z  załączoną  ankietą.  Jeżeli  odpowiedzi  są  zgodne  z  odpowiedziami zaznaczonymi w  ankiecie, oznacza to, że macie Państwo wysokie szanse na otrzymanie 15.000 zł w projekcie „Bon na innowacje”.

Aby zwiększyć Państwa możliwość uzyskania wsparcia przy pozyskiwaniu środków w ramach programu „Bon na innowacje” prosimy o kontakt.

Kontakt:

Koordynator projektu z ramienia WSSMiA i OMSOFT

Agata Traczykowska

 Tel/Fax: 048 362 53 00

E-mail:  biuro@omsoft.eu

 

Nabór na staż w Polishmedic Sp. z o.o.

Opublikowano: 25 października 2011 w: ogólne

Polishmedic Sp. z o.o. – firma działająca w branży ubezpieczeń medycznych i turystyki medycznej na terenie Polski i Wielkiej Brytanii poszukuje do pracy w biurze w Warszawie praktykanta/stażysty na stanowisko:

Doradca klienta

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku (trzy miesiące) będzie odpowiedzialna za:
• wsparcie logistyczne i komunikacyjne wydarzeń, organizowanych przez firmę na rzecz klientów
• tworzenie i redagowanie baz danych potencjalnych partnerów na terenie Wielkiej Brytanii i Polski
• wsparcie koordynacji organizowania spotkań biznesowych
• aktualizowanie bazy danych procedur medycznych na portalu internetowym
• bieżące zaangażowanie w obsługę projektów Firmy.
Wymagania:
Od kandydatek / kandydatów oczekujemy:
• statusu studenta studiów sobotnio niedzielnych (dawne zaoczne)
o kierunki marketing, zarządzanie, zdrowie publiczne, medyczne bądź paramedyczne będą dodatkowo premiowane
• kreatywności i zdolności komunikacyjnych
• umiejętności pracy w zespole
• zaangażowania, kultury osobistej i dobrej organizacji pracy
Oferujemy:
• realizację ciekawych, motywacyjnych i rozwijających zadań
• pracę w zgranym zespole
• elastyczne godziny pracy
• atrakcyjne wynagrodzenie
CV oraz listy motywacyjne prosimy przesyłać na adres job@polishmedic.co.uk  do 30.11.2011

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Ogłoszenie o naborze na wolontariat

Opublikowano: 23 września 2011 w: ogólne

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLONTARIAT
W MINISTERSTWIE INFRASTRUKTURY
W związku ze sprawowaniem przez Polskę Prezydencji w Radzie UE w drugiej połowie
2011r., Ministerstwo Infrastruktury poszukuje kandydatów, studentów/absolwentów do pomocy
przy organizacji spotkania Perspektywy rozwoju rynku łączności elektronicznej w Unii
Europejskiej, w dniach 18-20 października 2011 r. w Warszawie. Spotkanie odbędzie się w
Hotelu Westin (Al. Jana Pawła II 21).
Zadaniem wolontariuszy będzie wsparcie organizacji spotkania, m.in. recepcja, udzielanie
informacji, kierowanie gości, pomoc w przygotowaniu sali pod kątem zapewnienia dystrybucji
materiałów oraz towarzyszenie delegacjom podczas ich wizyt w trakcie tego wydarzenia.
Dodatkowo przed spotkaniem planowane jest przeszkolenie wolontariuszy w zakresie wiedzy
i umiejętności niezbędnych do wykonania powierzonego im zadania.
Oczekiwania wobec wolontariuszy:
 znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (mile
widziane są również osoby dodatkowo znające język francuski i rosyjski),
 orientacja w topografii miasta,
 komunikatywność, punktualność i kultura osobista.
Co oferujemy:
 zdobycie unikalnego doświadczenia i uczestnictwa w organizacji spotkania w ramach
Prezydencji Polski w Radzie UE,
 możliwość poznania zasad organizacji spotkań międzynarodowych i konferencji,
 przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
Wolontariat będzie realizowany w oparciu o porozumienie o wykonywaniu świadczeń
wolontarystycznych. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające udział w organizacji
spotkania.
Osoby zainteresowane proszone są o niezwłoczne przesyłanie zgłoszeń (CV + list
motywacyjny, skan dowodu osobistego, skan legitymacji studenckiej lub skan dyplomu ukończenia
studiów) na adres rekrutacja@mi.gov.pl, nie później niż do dnia 28 września 2011 r.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod nr telefonu (22) 630 16 25

Nowa strona WWW

Opublikowano: 03 sierpnia 2011 w: ogólne

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych studentów uruchomiliśmy nową stronę internetową. Zachęcamy do zapoznania się z nowymi materiałami.

Informujemy, że sukcesywnie będziemy wprowadzać nowe treści i dokumenty do ściągnięcia.

Konkurs Primus Inter Pares

Opublikowano: 28 kwietnia 2011 w: konkursy, ogólne

Jesteś studentem i w ciągu ostatnich dwóch semestrów osiągnąłeś średnią co najmniej 4,53? Weź udział w konkursie na najlepszego studenta RP. Do 15 maja możesz zgłosić się do tegorocznej edycji Primus Inter Pares – Pierwszy wśród równych.

Zrzeszenie Studentów Polskich organizuje konkurs od ponad czterdziestu lat. Właśnie w połowie lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku w naszym kraju narodził się wolny ruch studencki i wtedy też postanowiono nagradzać najwybitniejszych żaków. Konkursowi Primus Inter Pares wielokrotnie patronowali wojewodowie i prezydenci miast, a nawet Prezydent RP.

W konkursie nagrodzeni zostaną najlepiej uczący się i najaktywniejsi studenci polskich uczelni. Oprócz wyników w nauce, liczy się też działalność społeczna kandydata. W Primus Inter Pares mogą wziąć udział studenci wszystkich szkół wyższych w Polsce, którzy legitymują się średnią ocen z ostatnich dwóch semestrów na poziomie 4,53 lub wyższym. Oceniana będzie także m.in. znajomość języków obcych, działalność charytatywna, osiągnięcia sportowe, aktywność artystyczna czy medialna. Można zgłaszać się indywidualnie bądź mogą to zrobić władze uczelni, samorząd albo organizacje studenckie.

Konkurs przebiega w trzech etapach: uczelnianym, regionalnym i ogólnopolskim. Po trzech najlepszych studentów z każdej szkoły wyższej weźmie udział w finale regionalnym. Ze środowiska akademickiego każdego regionu jeden kandydat zakwalifikuje się do etapu ogólnopolskiego. Następnie komisja konkursowa wyłoni laureata Primus Inter Pares i zwycięzców w poszczególnych kategoriach w Primus Inter Pares Ekspert. Konkurs Primus Ekspert to integralna część Primus Inter Pares, auczestnicy zostaną podzieleni wg kierunków studiów. W tym roku nagrody zostaną przyznane w 13 kategoriach, takich jak lekarz, prawnik, artysta, sportowiec, ekonomista, inżynier, dziennikarz, informatyk, ekolog, pedagog, historyk, lingwista, public relations.

 

Wakacyjne Staże Studenckie w BBN

Opublikowano: 23 marca 2011 w: staże

Biuro Bezpieczeństwa Narodowego po raz czwarty organizuje Wakacyjne Staże Studenckie (WSS). Partnerem projektu jest Akademia Obrony Narodowej. Staże odbywać się będą w lipcu, sierpniu i wrześniu 2011 roku.

Dzięki zaangażowaniu władz akademickich, samorządów studenckich, dyrekcji bibliotek i mediów, program WSS z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. W 2010 roku o jedno miejsce miesięcznego stażu w BBN ubiegało się 26 osób. Czytaj więcej